پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 140235
دستگيري برخي مسئولان ورزش با پيگيري وزير
تاریخ انتشار : 1393/10/28 10:26:30
نمایش : 1333
مرکز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان در اطلاعيه‌اي از دستگيري و بازداشت تعدادي از افراد متخلف و داراي مسئوليت در حوزه ورزش خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرکز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان در اطلاعيه اي از دستگيري و بازداشت تعدادي از افراد متخلف و داراي مسئوليت در حوزه ورزش خبر داد که در اين اطلاعيه آمده است:

« در جهت سالم سازي محيط ورزش تعدادي از متخلفان اين حوزه بازداشت شدند. دستگيري و بازداشت اين افراد متخلف و مرتبط با ورزش که داراي مسئوليت نيز بودند هفته گذشته و پس از طي مراحل قانوني انجام شده است. اين اقدام براي تحقق منويات مقام معظم رهبري و اجراي سياست هاي دولت تدبير و اميد براي سالم سازي و مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداري کشور و با پيگيري مجدانه و موکد وزير ورزش و جوانان صورت گرفته است».

 وزارت ورزش و جوانان در حالي پرده از بازداشت و دستگيري برخي مديران زير مجموعه خودش برداشته است که در اين اطلاعيه اشاره اي به نام و يا فدراسيون اين افراد و همچنين نوع تخلف آنها نداشته است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html